Objednávka opravy v domácnosti či prodejně
Oprava v domácnosti či prodejně
Vyplňte prosím níže uvedený formulář, poté klikněte na kolonku „Odeslat objednávku“. Po odeslání formuláře Vám náš systém vygeneruje číslo Vaší zakázky a odešle potvrzení o převzetí objednávky. Součástí potvrzení o převzetí je číslo Vaší zakázky. Číslo zakázky si zapište, je to číslo, pod kterým budeme Vaši objednávku evidovat a podle něj Vám můžeme rychle podat informace ohledně Vaší objednávky
Na základě odeslané objednávky Vás budeme v co nejkratší době kontaktovat.
Uveďte adresu, na které se nachází zařízení určené k opravě, a kontaktní údaje na osobu, se kterou bude možné domluvit konkrétní čas návštěvy v době od 8:00 do 16:00hod. Termín návštěvy mimo tuto dobu je také možný a to na základě individuální dohody.