CZ Deutsch

Objednávka opravy v domácnosti či prodejně



Oprava v domácnosti či prodejně

Vyplňte prosím níže uvedený formulář, poté klikněte na kolonku „Odeslat objednávku“. Po odeslání formuláře Vám náš systém vygeneruje číslo Vaší zakázky a odešle potvrzení o převzetí objednávky. Součástí potvrzení o převzetí je číslo Vaší zakázky. Číslo zakázky si zapište, je to číslo, pod kterým budeme Vaši objednávku evidovat a podle něj Vám můžeme rychle podat informace ohledně Vaší objednávky


Na základě odeslané objednávky Vás budeme v co nejkratší době kontaktovat.


Uveďte adresu, na které se nachází zařízení určené k opravě, a kontaktní údaje na osobu, se kterou bude možné domluvit konkrétní čas návštěvy v době od 8:00 do 16:00hod. Termín návštěvy mimo tuto dobu je také možný a to na základě individuální dohody.


Kontaktní údaje
Jméno a příjmení / Prodejce *
Ulice a čp. *
Město *
PSČ *
Telefon *
E-mail *
Informace o porouchaném zařízení
Druh reklamce *
(pokud je zboží ještě v záruce zadejte prosím ZÁRUČNÍ)
Datum prodeje
(je nutné jen v případě záruční opravy)
Druh přístroje *
Značka *
Modelové označení
(bývá uvedeno u praček ve dvířkách, jinak na zadní stěně přístroje)
Výrobní číslo
Prodejce
Popis závady *
Kdy se závada objevuje *
(zda jde o setrvalý stav či se vyskytuje několikrát za den či za nějaké podmínky atp.)
Další informace
Souhlasím s podmínkami *
ANO

Přepravu zajišťujeme v rámci naší společnosti a našich partnerů. Obchodní podmínky pro přepravu.

Vyplnění tohoto formuláře a jeho odeslání je považováno z právního hlediska za platnou smlouvu uzavřenou ve smyslu Občanského zákoníku. Nedílnou součástí této Smlouvy, uzavřené mezi objednatelem a zhotovitelem, jsou Servisní podmínky zhotovitele. Objednatel prohlašuje, že se před odesláním formuláře se Servisními podmínkami zhotovitele seznámil a bez výhrad je akceptuje.
Servisní podmínky
Položky označené * jsou povinné.