Zákaznická linka: +420 277 002 200

CZ Deutsch

Objednávka opravy zařízení


RMA - Záruční reklamace i pozáruční opravy


Identifikace zařízení
Výrobce *
Sériové číslo (S/N)
Číslo IMEI
15ti místné, zjistíte jej zadáním kódu *#06# do vašeho zařízení, nebo na zadní straně pod baterií.
Číslo modelu *
Jedná se o záruční opravu? ANO NE NEVÍM
Popis závady *
Stručně a jasně popište, jak se závada na zařízení projevuje. Pro rychlou a kvalitní opravu je zapotřebí zasílat přesný popis závad.
Prodejce *
Kdo Vám zařízení prodal?
Požadujete vyzvednutí zásilky?
Zaškrtněte ANO, pokud chcete, abychom zásilku vyzvedli na Vaší adrese. Pokud se jedná o mimozáruční opravu, bude Vám doprava účtována.

Pokud nechcete zásilku vyzvednout, zajistěte prosím její doručení na jednu z našich servisních poboček, viz. Kontakty.
ANO NE
Cenový limit *
Pokud bude oprava mimozáruční, můžete nám udělit předběžný souhlas s finančním limitem na opravu. Pokud v takovém případě nebude vyplněn, zašleme Vám cenovou nabídku. Vyplněním můžete významně zkrátit dobu opravy, protože se nebudeme zdržovat zasíláním cenové nabídky a jejím odsouhlasením. Účtovány budou pouze skutečně spotřebované díly, práce a doprava.
Adresa pro vyzvednutí / vrácení zásilky
Firma / jméno a příjmení *
Pokud zadáváte požadavek na opravu jako právnická osoba, uveďte název firmy, pokud jako fyzická osoba, zadejte své jméno a příjmení.
Ulice, č.p. *
Město *
PSČ *
Stát *
Kontaktní osoba
Uveďte jméno osoby, kterou budeme kontaktovat v případě jakýchkoli nejasností.
Telefonní číslo
E-mail
Fakturační adresa, pokud se liší od adresy pro vyzvednutí
Firma / Jméno a příjmení
IČO
DIČ
Ulice, č.p.
Město
PSČ
Stát
Další informace
Zaslat objednávku na email?
Pokud zaškrtnete ANO, je nutné vyplnit Váš email u adresy pro vyzvednutí.
ANO NE
Souhlasím s podmínkami *
ANO

Vyplnění tohoto formuláře a jeho odeslání je považováno z právního hlediska za platnou smlouvu uzavřenou ve smyslu Občanského zákoníku. Nedílnou součástí této Smlouvy, uzavřené mezi objednatelem a zhotovitelem, jsou Servisní podmínky zhotovitele. Objednatel prohlašuje, že se před odesláním formuláře se Servisními podmínkami zhotovitele seznámil a bez výhrad je akceptuje.
Servisní podmínky
Nezapomeňte k zařízení přiložit vyplněný záruční list nebo daňový doklad (faktura).

V případě reklamace příslušenství (např. sluchátka, baterie) je nutné s příslušenstvím zaslat také zařízení - mobilní telefon, tablet apod.
Položky označené * jsou povinné.